Ensam hemma!

Att vara ensam hemma kan ju vara hur skönt som helst! Men när man har legat isolerad flera dagar från omvärlden så är det utan tvekan så sjukt ensamt, tråkigt, rent utav värdelöst! Jag tror att jag har gjort allt, provat alla mina klackar, testat olika läppstift, ätit mat, druckit te, suttit vid datorn, läst, slö tittat på tv, duschat, sovit, målat naglarna, ätit glass, suttit rakt upp och ner och inte gjort något, lyssnat på musik, legat och stirrat upp i taket, tvättat, bytt sängkläder, ätit godis, druckit vatten, ja ni fattar listan kan göras lång... Det enda jag vill nu är att ha lite sällskap är det så mycket begärt?? Men jag har tur för imorgon kommer Sara och Emma hem till mig så ska vi repa! Jag har saknat dom så mycket! Ikväll har Emma pre 1:a advent-party så Emma och Sara ska nog slå klackarna i taket =) jag hade så gärna velat vara med, men ibland får man vara förnuftig och säga till sig själv att det är bättre att man är hemma och blir frisk! =) Nej nu ska jag fortsätta att inte göra något speciellt i min ensamhet! haha

Hoppas att ni alla mår bra!

Glad Lördag på er!

Puss Emilie

Roligare än så här blir det inte! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0