Bilder från kreta.

Här kommer ett gäng utvalda bilder från Emma & Emilies resa till Kreta! Vi kanske bjuder på fler om ni har tur;)

(klicka på bilden för att göra den större)

Äntligen Midsommar.

Ikväll har varit en fantastisk kväll med Biomys och allt som hör till med popcorn och godis! Fantastiska Petré Event stod för premiären och de kunde inte ha lyckats bättre! Det började med att alla vi som satt i biosalongen blev välkomnade av filmbolagets VD him self och sen följde regisören och filmens skådespelare, som glatt berättade om det fantastiska teamet bakom "Äntligen midsommar". Filmen kan vi varmt rekomendera att se, vem vill inte minnas tillbaka till den härliga svenska sommaren nu under de kommande höstveckorna?

Efterfesten som bjöd på midsommarfirande i form av sill, potatis, knäckebröd och snaps hölls i Zippers lokaler på Norrlandsgatan 23! Jätte bra fest och vi presenterades för en massa härliga människor!
Så tack Johan & CO på Petré Event för en mysig bio-efter-midsommar-fest!

Bild från Finest.se
Nu är det läggdax! Puss & Kram

En favorit.

Vi har kommit pa oss sjalva atit pa samma restaurang 4 kvallar denna veckan, och nar vi varit inne i storstan har vi atit pa samma restaurang 2 ganger! No offence men lite pensionars varning pa oss haha:P
Imorgon vantas det femte sista besoket pa varat favoritstalle...man kan ju inte prova ett nytt stalle sista kvallen..tank om det inte ar bra da kommer vi angra i all tid framover att vi inte sista middagen gick till Panteli's som resturangen heter som vunnit vara magar!:)

Imorse tog vi sovmorgon och at var lilla frukost ute pa var "terass", jatte mysigt, sen lag vi vid poolen hela dagen och under eftermiddagen tog vi oss aven ner till stranden en stund!

Vi borjar sakna alla hemma och framfor allt Sara!!!!! Vi fick varsinna sms idag och oj vad glada vi blev:)

Puss & kram till alla

/// Emma & Emilie

Middag inne i stan.

Idag har inte vadret varit pa topp har pa Kreta, gramulet hela dagen, sa vi bestamde oss for att ta bussen in till "stan" och ata en lang maltid, vi hamnade pa samma restaurang som igar, vi bestallde in en varsin sallad och en flaska rosevin till det...Emma sa att Rosevinet var ett sakert kort hrm... men nje det kan vi saga att det var det inte!
fybubblan va ogott det var!
och nu 4 timmar senare sitter vi vid varat hak vid hotellet och internettar lite:)

Pa sondagkvall aker vi tillbaka till Sverige, sa pa mandag lovar vi att det kommer upp bilder fran resan!

Pa mandagkvall ska vi pa en biopremiar med Petre Event, det ser vi verkligen fram emot:)

Sov sa gott!

Puss & Kram \Emma & Emilie

Shopping.

Idag har vi gjort ett besok inne i stan.. vi bor ju ute pa landsbygden har pa on! Valkomna alla nya lasare foresten, for er som inte vet sa befinner sig Emma & Emilie pa Kreta for tillfalligt och har en riktigt skon semester!
Och just idag har solen inte flackats av nagra moln, och poolen blev tillhallet under hela dagen med en bok i handen!
Nu under kvallen tog vi oss in till stan och at en harlig middag pa en av resurangerna ut efter strandpromenaden, innan vi tog bussen tillbaka hem gjorde vi ett besok i en av vaskaffarerna, Emma kom ut 2 vaskor rikare och Emilie 1 vaska rikare!

Sa nu vantar internet nagra minuter till sen ar det dags att ta sej upp for den extremt langa uppforsbacken till det lagenhetshotellet vi bor pa!

Puss, kram & God natt
Emma & Emilie

I varmen.

Hej alla glada hemma i Sverige!

Vill bara skicka en halsning fran soliga kreta!
Vi borjar dagen med en power walk och sen vantar en harlig frukost pa rummet innan solstolen vid poolen ska intas!
Helt fantastiskt med semester och vi har redan hunnit med att lasa ut bockerna vi hade med hit...Typiskt..:)

Idag fick vi ocksa ett sms med mycket spannande nyheter infor hosten, men tyvarr maste vi halla det for oss sjalva ett tag till men vi lovar att beratta sa fort vi kan!

Nu ska vi lyssna pa live musik till en god middag pa en super mysig resturang!

Puss & kram fran tva kraftor:)

Sånglektion&Dans.

Tjingeling!
Hoppas ni mår bra idag!

När Sheelah inte jobbar eller pluggar så brukar tre sångfåglar som vi ibland ta sånglektioner! Vilket är jätteroligt och utvecklande! Både tillsammans och var för sig. Idag är ska Sara ha sin sånglektion eftersom Emma och Emilie är nere och solar och badar på Kreta...

Senare ikväll är det dags för dans, närmare bestämt Commercial Mix som är något av en blandning av olika stilar, mer jazzig dans som kan beskrivas med orden girly och sassy...Hämtar inspiration från musikvideos och scenshower... Coolt va?! Ska bli mkt spännande.

Hörs snart igen!

Kramar

Sara, Emma o Emilie

Kreta nästa.

Hej hopp!
Nu är vi snart påväg till Arlanda!
Det ska bli såå skönt att komma iväg! Vi åker ju ospecat så vi har ingen aning om vart vi hamnar, men det blir spännande!
Ta hand om er i sverige, nu drar vi till värmen, tjingeling=)
Emma & Emilie

Jimmy Choo.

14 november...vi kan knappt vänta!! JIMMY CHOO sammarbetar med H&M, det ska bli jätte spännande att se kollektionen, många tjejer kommer att köa... vi har typ storlek 38 alla i gruppen så om vi får tag på ett par åtminstone kan vi iallafall låna av varandra=)

På söndag åker Emma & Emilie på semester och blir borta i en vecka, Sara som pluggar måste vara hemma och studera inför en viktig tenta.
Väl tillbaka från semestern bjuder vi givetvis på en massa bilder från resan=D

Intervju.

Nu ligger en liten intervju med oss uppe på Sheelahfansite som dessutom har bytt design. Lina & Jessica är tjejerna som driver sidan och vi är enormt tacksamma och stolta över allt arbete de lägger ner! så klicka in er på www.sheelah.org

Sheelahfansite.

www.sheelah.org
Glöm inte att besöka vår fantastiska fansite- sheelahfansite!
Där kan du läsa om oss som grupp men även om var och en av oss, dessutom finns massor av bilder!

Lite tips.

Vi tänkte tipsa om några väldigt bra produkter som vi använder oss av.
L`Oreal Lash Architect Carbon Gloss Mascara en underbar mascara som verkligen får ögonfransarna att uppfattas som längre, PRISVÄRD!

Det speciella rosa läppglanset som tyvärr inte går att köpa någonstans.. Vi fick det när vi köpte hårvårdsprodukter. Men vi kan definitivt INTE leva utan det=)

Volumaster från Björn Axén. Ger maximal volym till håret, helt fantastisk!
Tuppera en bit av håret och pressa tången mot den tupperade ytan, gör i hela håret och borsta sedan igenom håret, tadda!=)

När vi ända tipsar om hårprodukter kan vi  också nämna Styling Powder också från Björn Axén som vi definitivt inte kan leva utan...man behöver typ aldrig tvätta håret!

Bilder från Viking Line.

Bilder från helgens grymma spelning på viking Line=)
Fantastiska Easy Kit som spelade hela kvällen och som vi gästade!

Nu väntar det roliga saker i veckan som tyvärr är hemliga än så länge, men vi lovar att berätta senare!

Glad Måndag// kramar
Emilie, Emma & Sara

Modell för en dag.

Idag har vi besökt Modelhouse och blivit fotade, vi kom hem med 214 bilder och här kommer lite smakprov=)

Igår var vi och åt middag med några vänner på underbara East, det blev en helkväll med mycket skratt och god mat.. East kanske kan bli en ny favoritresturang=)..men vi måste erkänna att vapiano fick sej ett besök idag efter fotostunden!
Hoppas att ni alla har haft en underbar helg, nu väntar mys i soffan!

Emilie, Sara & Emma

Sheelah på Viking Line

Här är vi när vi repar inför kvällen! Lite mörk bild... hoppas att ni ser ändå!

Maten i mässen var fantastisk och utbudet på mat tog aldrig slut!

Innan det är dax att inta scenen peppar vi varndra i hytten..här med tandborste och tuggummi i munnen=)

Sheelahs första framträdande..underbart!

Vi spelar på "Färjan" imorgon

Imorgon spelar vi med Easy kit (bilden ovan) på Viking Line även känt som "Färjan".
självklart kommer vi i mån av datortillgång att blogga från båten!
hoppas vi ses där=)
Emilie, Emma & Sara

repetition inför...

Jaaaa på fredag åker vi med Viking Line och det blir våran första spelning som SHEELAH, super roligt!
Ikväll har det repats för fullt, stämmor, texter och korreografin sitter som smäck och vi är taggade till 1000!

Igår bloggades det ingenting..vi är jätte ledsna för det, vi var på möten hela dagen och kom hem seeeent!

här kommer lite bilder från dagens rep:

ja såhär roligt har vi det på våra rep=)

Sara, Emma & Emilie

Planering.

Tre tjejer... tre tjejer ska bestämma sej för kläder, skor, smink och hår till på fredag..
Det kan bli svårt men på något sätt löser det sej alltid=D

Viking Line.

På Fredag åker vi med Viking Line, och vi e sååå taggade, vi längtar så mycket efter att få stå på scenen! Skynda er att boka ni som vill åka med=) Vi ska spela med grymma bandet Easy Kit och det blir en 30 minuters show så ladda upp för alla partydängor!

Ses där!

Sheelahfansite.

Caracolafansite byter namn till Sheelahfansite istället
så välkommen att klicka in dej på http://sheelah.org Där du kan läsa nästan allt om oss=)

Myskväll.

Ikväll har vi varit på besök på Vapiano igen... ja det bara blev så=) men denna gången hade vi även med oss vår vän Liza=) Liza med det röda håret som jobbar på Wallmans och tidigare varit medlem i gamla "Caracolagänget"

Pasta satt fint till middag efter en låååång arbetsdag

som vanligt hade vi mycket att prata om=)

Kvällen började på Emmas jobb där det piffades hejvilt!

kvällen avslutades på "ett litet hak".

Ett litet typiskt missförstånd;P

Ja så kommer vi ju till det där med missförstånd som så gärna kan dyka upp i ens vardag ibland, och som vår taxichaufför sa, ni måste se det possitivt!
Ja okej, vi såg det possitiva i att vi missförstod tiden ute på Biskopsudden haha vi kom dit kl 21.. Alla var som bortblåsta och det ekade tomt i hela området!
Men vad är det då som får oss att bli glada om inte sången? Taxichauffören bjöds på allt från "Nu grönskar det" till "Smiling in love" vi tycktes höra att han nynnade med!
Taxin tog oss tillbaka in till stan och släppte av oss vid vår favorit resturang Vapiano.
Det var en regnig men dock såå trevlig kväll, det kan inte bli annat än trevligt när vi tre träffas.. det kan bli en aningen fnittrigt=D
När vi var påväg mot tunnelbanan blev vi stoppade av en man... han pratade och pratade och vi som vanligtvis pratar mycket fick inte en syl i vädret. Det slutade med att han kollade på våra händer var och en för sig och läste oss alla tre som öppna böcker..kusligt värre. Han berättade saker som han omöjligen kunde veta om oss alla tre. Vad som händer i våra privatliv osv. läskigt men sännande:)

Puss & kram Emma, Emilie & Sara

Make up store på Berns.

Make Up Store premiärvisade på onsdagskvällen kreationer från nya kollektionen – Czarinna, som har hämtat sin inspiration i från forna Östeuropa. För arrangemanget stod Petré Event.
Caracola
Från och med imorgon så är ni varmt välkomna att besöka vår nya fansite http://sheelahfansite.com
Vi är jätte glada för att så många har hittat hit till bloggen redan! Första dagen hade över 80 stycken unika besökare, VÄLKOMNA ÄNNU EN GÅNG :D

Berns ikväll.

Klicka för stor bild
Ikväll är det Make up store fest på Berns. Och vi kommer givetvis dit som Sheelah!